Математика

Конспекти уроків
Відеозвіт  про проведений урок 



Тема уроку. Наслідки з теореми про вписаний кут. Розв'язування задач. (8 клас, геометрія)
Мета: домогтися засвоєння учнями змісту наслідків із теореми про вписаний кут та способів їх доведення. Сформувати вміння: відтворювати зміст вивчених тверджень;знаходити на рисунку об'єкти, властивість яких описується цими наслідками;використовувати вивчені твердження під час розв'язування задач на обчислення кутів у колі.

Тема уроку. Узагальнення і системтизація знань з теми "Многочлени" (7 клас, алгебра)
Мета :    організувати  діяльність  учнів по узагальненню і  систематизації знань і    
              умінь  з теми «Многочлен», сформувати навички використовувати їх при 
              розв’язуванні вправ, домогтися засвоєння учнями математичних понять,      
              формувати розуміння важливості свідомого і міцного володіння системою 
              математичних знань, навичок і умінь.

Тема уроку. Мішані числа. (5 клас, математика)
Мета :формувати практичні навички розв’язування задач і вправ на додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками;застосовувати набуті знання  в нестандартних ситуаціях;розвивати логічне мислення учнів, увагу, працездатність; використовуючи інформаційні технології, виховувати інтерес до предмету та науки. 

Тема уроку. Властивості степеня з цілим від'ємним показником. (8 клас, алгебра)
Мета: закріпити знання учнів про означення та властивості степе­ня з цілим (від'ємним) показником та сформувати вміння використо­вувати їх для розв'язування вправ на обчислення значень числових ви­разів та перетворень виразів зі змінними. Формувати вміння співпрацювати під час виконання групових завдань.
Презентація

Тема уроку. Побудова правильних многокутників. (9 клас, геометрія)
Мета уроку: ознайомлення учнів з правилами побудови правильних многокутників (зокрема трикутників, чотирикутників і шестикутників);узагальнити і розширити знання про многокутники; познайомити з історією розвязування задач  на побудову правильних многокутників; показати звязок теорії з практикою; розвивати навики творчого і критичного  мислення, пам’яті; виховувати інтерес до математики та читання додаткової літератури.


Нормативно-правова база

Навчальні програми:

Методичні рекомендації:


Цікаве відео на уроки математики
При вивчені теореми Піфагора





2 коментарі:

  1. Усюди цінність школи дорівнює цінності її вчителя. Я маю можливість працювати з Людмилою Василівною у колективі вже багато років і можу з впевненістю сказати, що цей педагог докладає максимум зусиль для виконання будь-якого завдання, відчувається, що педагогічна діяльність - одна з головних справ її життя. Вітаю Вас, Людмило Василівно, з перемогою на конкурсі «Учитель року»! Так тримати! Натхнення і творчих злетів у подальшій роботі!

    ВідповістиВидалити