«Я – педагог і особистість»
Так часто я мріяла, ким буду.. Юнацька мрія стати вчителем була вирішальною у виборі професії. Вона
здійснилася, і вже 20 років я працюю вчителем математики і фізики, своїй
професії ніколи не зраджувала.
Я з гордістю думаю про себе: Я -УЧИТЕЛЬ.
Завдання вчителя вбачаю в тому, щоб допомогти дитині ввійти в оточуючий світ не як гостю, який потребує пояснення екскурсовода і
постійного супроводу, а як повноправному жителю – діячу планети Земля. Я розумію,
що повинна не тільки сформувати у дітей певні знання, вміння та навички, а й
розкрити здібності кожного, бо ще Сократ говорив: «У кожної людини є сонце,
тільки дайте йому світити».
Дуже точно і влучно
відомий письменник С.Л. Соловейчик сказав про професію вчителя: «…артист Він,
але його слухачі та глядачі не аплодують йому. Скульптор Він, але його праці
ніхто не бачить. Він - лікар, але його пацієнти рідко дякують йому за лікування
та далеко не завжди хочуть лікуватися. Де ж йому взяти сили для щоденного
натхнення? Тільки в самому собі, тільки у свідомості величі своєї справи ».
Отже, професія вчителя - це і труд, і покликання. Так, вона забирає багато сил
та життєвої енергії. Підготовка до кожного уроку вимагає наполегливої
праці. А тим більше, коли хочеш побачити результат. Без продуманих діалогів з
учнями, глибокого розмірковування над матеріалом, розумного чергування
напруженої праці і відпочинку, елементів
цікавого досягти ефективності навчання та творчості неможливо. Винагородою за
ту нелегку працю є уроки, на яких одержують задоволення і учні, і вчитель.
Стисло і чітко про це сказав Жан Жак Руссо: "Працюй для того, щоб
насолоджуватися”.
Я вважаю, що робота вчителя не закінчується дзвоником з уроку. Те, що
одержують учні в спілкуванні з ним, стає частиною їхньої особистості. Колись, будучи дитиною, я прагнула бути схожою на
свою першу вчительку Ткачук Галину Борисівну,
якій щиро вдячна за цікаві уроки. Завдяки її зусиллям я розпочала свій шлях у майбутнє, так і мої учні, сподіваюсь, гідно
підуть по життю, знайшовши свою життєву стежину.
Моє життєве кредо : «Любити життя і цінувати кожну його хвилину,
нести радість людям, у книгах-шукати істину, у людях – мудрість».
Існують вічні і сходжені дороги, дороги до майстерності. По одній із них
я впевнено йду вперед до нового, незвіданого, цікавого.
Презентація досвіду роботи
цікава презинтація!
ВідповістиВидалитиПродемонстровані стратегії і методи технології розвитку критичного мислення буду використовувати в своїй роботі.
ВідповістиВидалитиРада, що Вас зацікавила технологія розвитку критичного мислення учнів.
ВідповістиВидалити