Скарбничка вчителя

«Я – педагог і особистість»
        Так часто я  мріяла, ким буду.. Юнацька мрія стати  вчителем була вирішальною у виборі професії. Вона здійснилася, і вже 20 років я працюю вчителем математики і фізики, своїй професії  ніколи не зраджувала.
Я з гордістю думаю про себе: Я -УЧИТЕЛЬ.
Завдання вчителя вбачаю в тому, щоб допомогти дитині ввійти в оточуючий  світ не як гостю, який потребує пояснення екскурсовода і постійного супроводу, а як повноправному жителю – діячу планети Земля. Я розумію, що повинна не тільки сформувати у дітей певні знання, вміння та навички, а й розкрити здібності кожного, бо ще Сократ говорив: «У кожної людини є сонце, тільки дайте йому світити».
Дуже точно і влучно відомий письменник С.Л. Соловейчик сказав про професію вчителя: «…артист Він, але його слухачі та глядачі не аплодують йому. Скульптор Він, але його праці ніхто не бачить. Він - лікар, але його пацієнти рідко дякують йому за лікування та далеко не завжди хочуть лікуватися. Де ж йому взяти сили для щоденного натхнення? Тільки в самому собі, тільки у свідомості величі своєї справи ». Отже, професія вчителя - це і труд, і покликання. Так, вона забирає багато сил та життєвої енергії. Підготовка до кожного уроку вимагає наполегливої праці. А тим більше, коли хочеш побачити результат. Без продуманих діалогів з учнями, глибокого розмірковування над матеріалом, розумного чергування напруженої праці  і відпочинку, елементів цікавого досягти ефективності навчання та творчості неможливо. Винагородою за ту нелегку працю є уроки, на яких одержують задоволення і учні, і вчитель. Стисло і чітко про це сказав Жан Жак Руссо: "Працюй для того, щоб насолоджуватися”.
Я вважаю, що робота вчителя не закінчується дзвоником з уроку. Те, що одержують учні в спілкуванні з ним, стає частиною їхньої особистості. Колись, будучи дитиною, я прагнула бути схожою на свою першу вчительку Ткачук Галину Борисівну,   якій щиро вдячна за цікаві уроки. Завдяки її зусиллям я розпочала свій шлях у майбутнє, так і мої учні, сподіваюсь, гідно підуть по життю, знайшовши свою життєву стежину.
Моє  життєве  кредо : «Любити життя і цінувати кожну його хвилину, нести радість людям, у книгах-шукати істину, у людях – мудрість».
      Існують вічні і сходжені дороги, дороги до майстерності. По одній із них я впевнено йду вперед до нового, незвіданого, цікавого. 

Презентація досвіду роботи 


3 коментарі:

  1. Продемонстровані стратегії і методи технології розвитку критичного мислення буду використовувати в своїй роботі.

    ВідповістиВидалити
  2. Рада, що Вас зацікавила технологія розвитку критичного мислення учнів.

    ВідповістиВидалити